fbpx

חוג סקראפ – חלום שמתגשם

חוג סקראפ

אז כן, כבר כמה שנים שמקנן בי הרצון (ועד הבוקר יש שיגידו החלום) לפתוח חוג סקראפ למבוגרים. 
חוג מקצועי ואיכותי, עם מפגשים קבועים (ולא צפופים מדי), המיועד גם לעוסקים בסקראפ להנאתם, אבל גם לציבור שלא יודע מהו סקראפ ורוצה להחשף (וכנראה להתמכר) לתחום הצבעוני והמשמח הזה. 

על אף שניסיתי מס' פעמים בארבע השנים האחרונות להרים את זה בין אם באופן פרטי או בעזרת העירייה, העניין לא צלח מסיבות שונות (שהקורונה הייתה העיקרית בהן), אבל הרצון המשיך לנקר בי. 

חוג סקראפ

כשהמגיפה נרגעה אחרי הגל האחרון, התחלתי לתכנן לטווח הרחוק. 
רעיונות עפו לי בראש, הכל נרשם במחברת ייעודית, פרוייקטים שהוכנו וצלחו עברו לשלב השדרוג, ואחרים שפחות התחברתי או חשבתי שלא יתאימו הלכו לפח. 
בסופו של דבר הכנתי סילבוס עשיר בתכנים (שהלוואי ונספיק כמה שיותר ממנו), מגוון עם הרבה דגש לא רק על העשייה, אלא גם על הבנת התיאוריה, לימוד וחיזוק טכניקות עבודה ובעיקר הבנה של הקונספט של עיצוב בנייר, וכיצד ניתן לתכנן כל דבר שרק רוצים.  

חוג סקראפ

היום בבוקר התקיים המפגש הראשון של החוג, התחלנו בהכרות קצרה ומידע כללי על סקראפ וחיש מהר עברנו לשולחן העבודה שם חיכו למשתתפות ערכות, כלי עבודה, דפים מדוגמים וחומרים נוספים. 

חוג סקראפ

מכיוון שבמפגש היום השתתפו מתחילות וגם כאלה שכבר מנוסות יותר בסקראפ, היה לי חשוב להתחיל עם תוצר שהוא פשוט להכנה אך יש בו גם לימוד והתנסות בחומרים ובכלים שונים והערך המוסף שלו רב. 

חוג סקראפ
התחלנו בבחירת הנייר המדוגם איתו נעבוד, חתכנו, חרצנו (והבנו מה החשיבות של זה), גזרנו, חוררנו והדבקנו. 
למדנו להכין כפתורי נייר, להשתמש בסיכות מתפצלות, איך לחתוך בצורה סימטרית ועוד. 

ואחרי כל זה , נולדה לנו מעטפה כפולה עם כיס, שהיא רב שימושית. 
ניתן לשים בה ברכה וצ'ק או כסף. ניתן לשים בה Gift card או שהיא פשוט יכולה לשמש ככיסי אחסון לתגיות וקישוטונים שונים אותם גם הכנו בעזרת כלי עבודה שונים. 

חוג סקראפ

דיברנו (וגם יישמנו) על תגיות וקישוטונים, והשתמשנו בסרטים, פאנ'צים ועוד כדי לייצר כרטיסיות ותוכן נוסף לפנים המעטפות שלנו. 

חוג סקראפ
חוג סקראפ

הנה אורנית מדגמנת לנו את המעטפה המיוחדת שהכינה 

זו גם ההזדמנות לעדכן שקבוצה נוספת לחוג הסקראפ עומדת להפתח בשעות הערב.
אם גם אתם רוצים להעניק לעצמכם זמן איכות יצירתי בקבוצה קטנה, פעם בשבועיים, אשמח לשמוע מכם. 
תגובה לפוסט הזה או לחיצה על הקישור ונשתמע. 
סופ"ש נפלא. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *