fbpx

ממה מתחילים? חזרה ליולי 2013

מכיוון שזנחתי את הבלוג מאז כתיבת הרשומה הזו (ובעצם מאז הפוסט הראשון ;), אנסה להשלים פערים ולעדכן יצירתית את מה שעבר עלינו בשנתיים האחרונות.
מפרסמת כאן פוסט שנכתב ממש ביום השני לאחר הגעתנו לכאן. אני עדיין מוצאת שהרעיונות והמחשבות שבו רלבנטיים גם היום. הדבר היחיד שהשתנה הוא הקמצנות היצירתית שלי. כבר לא מתקמצנת!!
מקווה שתמצאו עניין….
_____________________________-_________________

אחת ההחלטות הרציניות שקיבלתי לקראת המעבר הייתה להתחיל להשתמש בדברים שיש לי ולא רק לאגור וללטף. יש לי חולשה רצינית בלשחרר ולהנות מהדברים שאני קונה, אני ממש מתקמצנת להשתמש בהם. וכן, גם אני מכירה את השיטה של לקנות כפול או משולש ואז להשתמש בלב שלם, ניסיתי הרבה פעמים אבל אצלי זה לא עובד.
(תודה נעה על  "ספור הקמצנית" זה מה שנתן לי את הדחיפה אחרי שגמרתי לדמוע מצחוק)

וכך, בזמן אריזת הבית (ואריזת פינת העבודה שלי שהתמזמזתי איתה כ -3 ימים) , הכנתי לי קופסת פיצה  (תודה דפי מסטיקים)  מלאה במעט קארדסטוקים דו צדדיים, קארדסטוקים שישמשו כמאטינג, שאריות של ניירות קראפט ועוד. הכנסתי גם מחברת smash) smash – למי שמתעניין ) אחת, לצורך תיעוד ההתחלה החדשה שלנו וכן לצורך שחרור פינת הליטוף מכל מה שנאגר בה.  
בנפרד ארזתי לי 3 קופסאות בחומרים נוספים כגון: דבק, מספריים, עטים לג'ורנלינג, וואשי טייפ,סרטים וכו'. כ"כ התקמצנתי (מבחינת משקל ונפח) על מה שלקחתי שדי התבאסתי, עד שהגיע אתגר רציני ואיתו גם המוזה.
האתגר – לסיים את כל הפרוייקטים הקטנים שנשארו לי לפני העזיבה רק  מהחומרים שהשארתי לי וזהו.
הפרוייקטים היו: מס' כרטיסי ברכה, מס' מיני אלבומים ועוד כמה מתנות קטנות.
הנה מקבץ של המיני אלבומים :

 

 

 

 

 

 



הנה המתנה שהכנתי לחברה אהובה עפ"י בקשתה. לב מקרמיקה עם גלזורה אדומה (לוהטת) המיועד לתלייה על הקיר. מכיוון שלא השארתי לי חומרי אריזה , נאלצתי לאלתר וכאן השתמשתי בקופסה ישנה של טלפון נייד, צבעתי אותה בלבן, ועם מעט וואשי טייפ כחול, נתתי לה טאץ' שונה.



רציתי  להמשיך ולהוסיף את מחברת ה – smash אבל הפוסט פה התארך, אז בפעם הבאה  – SMASH!

ולסיום, הוספנו היום לאוסף הדובים עוד 3 שטרם נראו כאן. הנה דוגמא לאחד מהם:

_____________________________________________

חזרה להווה, מאי 2015 – אשמח אם תשאירו סימנים שביקרתם  

Tscüss,
מיכל




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *