fbpx

סדנת נוער להכנת מחברת מעוצבת – סיכום

סדנת מחברת מעוצבת
סדנת הנוער הראשונה לקיץ זה יצאה לדרך בשני האחרון.
בסדנא הכינה כל משתתפת מחברת מעוצבת עפ"י טעמה האישי.

סדנת מחברת מעוצבת

הן בחרו ה-כ-ל, החל מהדפים המדוגמים דרך הסרטים לסימניה ולכריכה (וואוו איזה התלבטויות הרות גורל היו שם ) ועד לחלק הכי יצירתי ומשמח – הוספת התגיות, המדבקות ושאר הקישוטים

סדנת מחברת מעוצבת

רוב המשתתפות בסדנא היו נערות שהגיעו לעשות "סקראפ" (עיצוב בנייר) בפעם הראשונה, וזכיתי להראות להן במה מדובר, טכניקות עבודה שונות, כלים וחומרים ייעודיים ולתת להם חופש יצירתי מוחלט לבדוק את כל מה שהיה על השולחן.

סדנת מחברת מעוצבת

תראו איך עם הדרכה וכלים נכונים אפשר להגיע לתוצאות מושלמות – פינות חדות, עשויות היטב (וזו רק דוגמא אחת מני רבות)

סדנת מחברת מעוצבת

על אף שחלק מהבנות לא הכירו לפני הסדנא,  נוצרה ביניהן שיתופיות, הן עזרו אחת לשנייה, התייעצו, התחשבו והכל באוירה נעימה ויצירתית.

סדנת מחברת מעוצבת

כל אחת מהמשתתפות לגמרי הכינה את המחברת שלה, עפ"י טעמה ורצונותיה ואני מקווה שיכינו עוד בעתיד, בעזרת הטכניקות שלמדו וההדרכה המצולמת שברשותן.

סדנת מחברת מעוצבת

מנצלת את ההזדמנות להזכיר שמתוכננות עוד סדנאות נוער (לתוצרים אחרים) במהלך החודשיים הקרובים, ויותר מאשמח לראות נוער בגילאי 11 ומעלה, מגיע לכמה שעות של עשייה יצירתית ממנה הם ייצאו עם תוצר שימושי וייחודי שהכינו בעצמם (ותאמינו לי – לא משתווה עם זמן מסך)

יולי סדנאות
אוגוסט סדנאות

בהזדמנות זו אציין גם שקיבלתי פנייה ממס' אמהות לקיים בחופש סדנא ייעודית לאמהות ובנות, ואני עובדת על רעיון, ככה שמי שזה יכול לעניין אותה, מוזמנת לסמן לי ואעדכן אותה בפרטים

סדנת מחברת מעוצבת

מאחלת לכולנו המשך קיץ יצירתי ונעים🤗

מיכל נייר ו✂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *