fbpx

יום חדש….. מקום חדש…. התחלה חדשה.

וואו, אל תשפשפו עיניים, זה נכון. אחרי מס' חודשי הכנות, התארגנות, אריזות ופרידה עלינו על מטוס בדרך למקום מגורינו בשנים הקרובות. נחתנו והכל בסדר.
אקדים ואומר שהרבה פרטים אישיים לא ייחשפו כאן אבל את הדברים הטובים שיש בעיר כמו ברלין וביצירה האישית שלי, אשמח לשתף.

אמנם אנחנו כאן רק 3 ימים (עדכון – כבר שבוע..), מתוכם יום אחד הוקדש לבירוקרטיות אבל כבר מצאתי לי אוסף חדש, ואלבום חדש שאני עומדת להכין : "הדובים של ברלין".
כידוע, סמלה של ברלין הוא הדוב (והוא גם נגזרת של שמה), ובכל רחבי העיר מפוזרים דובים גדולים שאויירו וקושטו ע"י אומנים שונים. החלטנו שליד כל אחד שנמצא נצטלם ובסוף השהייה שלנו כאן, אני מניחה שיהיה לנו אלבום דובים מעניין.
מצ"ב מקבץ מאתמול, מאז כבר הצטברו עוד.

ביצירה לצערי לא נגעתי כבר מס' ימים, יש לי ערכה קטנה שהכנתי מבעוד מועד אבל המוזה עדיין לא הגיעה לכאן, ואת הזמן אני מקדישה כרגע לבלוג ולפייסבוק שלי, שם אני משתדלת לעדכן לפחות פעם ביום (ותודה לstarbucks על האינטרנט).

לא אסיים את הפוסט הראשון בלי להודות לחברתי האהובה קרני המהממת:) על הדחיפה לפתוח בלוג בכל החודשים האחרונים, ועל הקמת הבלוג עצמו (העיצוב שלה, אמרתי שהיא אלופה!) וכן על הדרכה צמודה ומלמדת. 

וכמו שאומרים כאן : Tschuess עד לפוסט הבא
מיכל 

4 תגובות

  1. קולולו! בשעה טובה ומוצלחת! העיצוב כמובן מהממם (לא ציפיתי לפחות מהשילוב של שתיכן). רעיון הדובים מדליק והדוגמניות נראות מרוצות מהחיים- שרק ימשיך ככה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *